Search
Thursday 22 June 2017
  • :
  • :

Oriental: ιδανικό χόμπι για μια γυναίκα με πολλά οφέλη…

Print Friendly

ORIENTAL
Είναι ευκαιρία αυτοσχεδιασμού, ένας διάλογος μεταξύ χορεύτριας και μουσικής. Ο ήχος των κρουστών ρωτά και η χορεύτρια απαντά με το λίκνισμα των ώμων, των γοφών, της κοιλιάς. Δε χρειάζεται απαραίτητα να ακολουθήσει χορογραφία. Όχι περιττές σκέψεις.

Όπως σας έχω ήδη εξηγήσει αρκετές φορές, όλα τα είδη του χορού έχουν πολλά και ανεκτίμητης αξίας οφέλη για να σας προσφέρουν. Αυτή τη φορά όμως θα μιλήσουμε για την αξία του «ανατολίτικου» χορού. Ακούγοντας oriental ή χορός της κοιλιάς το μυαλό μας πηγαίνει στις αισθησιακές χυμώδεις κοπέλες που λικνίζουν εντέχνως κάθε σπιθαμή του κορμιού τους. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Είναι ένας χορός που οι ρίζες του κρατάνε από τα αρχαία χρόνια πιθανότατα από την Αίγυπτο, ο οποίος μπορεί να μας μεταφέρει στον υποβλητικό και μυστικιστικό του κόσμο και ταυτόχρονα να μας χαρίσει ευεξία σωματική και πνευματική.

Πολλές φορές οι χορευτές που ασχολούνται με άλλα είδη χορού, σνομπάρουν και θα έλεγα υποτιμούν την αξία του οριεντάλ και του χορού της κοιλιάς. Πόσο λάθος κάνουν! Το oriental εκτός από μία πολύ καλή άσκηση για το σώμα, είναι ευεργετικό και για την προσωπικότητα. Μέσα από τη διαδικασία εκμάθησης, αυξάνεται η αυτοπεποίθηση αφού είναι ένας χορός που εκτελείται από ένα άτομο. Αυτή η έκθεση του εαυτού μας αναμφίβολα προσφέρει μια γερή δόση αυτοπεποίθησης και εκτίμησης στις δυνάμεις μας.

5 οφέλη που προσφέρει ο χορός της κοιλιάς

  • Μειώνει τους πόνους της πλάτης
  • Βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος
  • Μειώνει τις κράμπες της περιόδου
  • Βελτιώνει τις συνθήκες για έναν πιο ανώδυνο τοκετό
  • Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου

Ο χορός της κοιλιάς δεν απευθύνεται μόνο σε νέες κοπέλες. Αποτελεί ευχάριστη δραστηριότητα και για γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν να διατηρήσουν ή να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση, αλλά και να κοινωνικοποιηθούν… Σε γυναίκες που είναι στην εμμηνόπαυση έχει σημειωθεί σημαντική βελτίωση στα συμπτώματα : ο χορός της κοιλιάς δυναμώνει τα όργανα που επηρεάζονται από τις ορμονικές αλλαγές κι έτσι διευκολύνεται η μετάβαση στο στάδιο της εμμηνόπαυσης.

Συμμετέχουν όλες οι μυϊκές ομάδες και αμέσως φαίνονται τα αποτελέσματα στο σώμα και τη διάθεσή μας. Με το oriental μαθαίνεις να απομονώνεις τον κάθε μυ του σώματος ξεχωριστά. Γνωρίζεις το σώμα σου καλύτερα και καταφέρνεις να κάνεις εντυπωσιακές κινήσεις που ποτέ δε φανταζόσουν ότι μπορείς.

Ας συνοψίσω όμως το γιατί να ξεκινήσει κάποιος μαθήματα oriental χορών :

  • Είναι πολύ καλή άσκηση για τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης, αλλά ταυτόχρονα ενισχύει τη θηλυκότητα και την αυτοπεποίθηση
  • Ιδανική άσκηση για όποιον υποφέρει από τραυματισμούς και ιδιαίτερα πόνους στην πλάτη
  • Οι ζώνες με τα φλουριά και τα χρωματιστά ενδύματα που φοράμε μας φτιάχνουν τη διάθεση
  • Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά είδη (αιγυπτιακό, τουρκικό, περσικό) και τόσα πολλά αντικείμενα – props π.χ. σπαθιά, μαντήλια, πέπλα κ.λπ., που έχεις πάντα να ανακαλύψεις κάτι καινούργιο
  • Διώχνει το στρες της καθημερινότητας
  • Μαθαίνουμε νέες κινήσεις που μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε όταν σηκωνόμαστε να χορέψουμε σε πάρτυ, εκδηλώσεις γάμων κλπ κλπ…

Αν θέλετε κι εσείς να καταφέρετε το «σίμι» που βλέπετε να κάνουν με ευκολία οι χορεύτριες, μη διστάσετε να το δοκιμάσετε. Πάνω από όλα αφεθείτε να οδηγηθείτε από το συναίσθημα. Αρχίστε να αγαπάτε το σώμα σας και δείξτε του πώς να κινείται με τρόπο που ποτέ δε φανταζόσασταν κι εσείς οι ίδιες ότι μπορείτε.

Φωτογραφία: orientalexpression.gr




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *