Σημαντικός παράγοντας ώστε να αποφευχθεί ένα τροχαίο ατύχημα είναι η τήρηση της σωστής απόστασης ασφαλείας μεταξύ 2 οχημάτων.
Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ) στο Άρθρο 19, παράγραφος 2, αναφέρει ότι :
Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί.
Ποια θεωρείται ως η σωστή απόσταση ασφαλείας και ποια είναι η σωστή απόσταση ακινητοποίησης ενός οχήματος;
Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάθε δεδομένη στιγμή ένας οδηγός μπορεί να μεταβάλει αρκετά τον χρόνο που χρειάζεται για να αντιδράσει σωστά και να αποφύγει πιθανή σύγκρουση με κάποια εμπόδια.
Υπάρχει τρόπος ώστε ένας οδηγός να μπορεί να υπολογίσει την σωστή απόσταση ασφαλείας που χρειάζεται να διατηρεί από τα προπορευόμενα οχήματα ώστε να αποφύγει την εμπλοκή του σε ένα τροχαίο ατύχημα!!!
Για να μάθετε περισσότερα διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο http://bit.ly/2cb5a82
Χρήστος-Λουκάς Στεργίου
Ονομάζομαι Χρήστος – Λουκάς Στεργίου και ως πραγματογνώμονας – αναλυτής τροχαίων ατυχημάτων, βιώνω καθημερινά πόσο άσχημο είναι το γεγονός κάποιος να πέσει θύμα ενός τροχαίου ατυχήματος. Έχω θέσει ως πρωταρχικό στόχο την αποκάλυψη των πραγματικών αιτιών σε κάθε τροχαίο ατύχημα σε συνδυασμό με την προστασία των συμφερόντων του εκάστοτε εντολέα μου. Εφοδιασμένος με εμπειρία, έχοντας διενεργήσει πλήθος τεχνικών εκθέσεων πραγματογνωμοσύνης, εμπλουτίζω συνεχώς τις γνώσεις μου με ιδιωτικά σεμινάρια απο Διεθνείς φορείς με θέμα την επιστημονική ανάλυση του τροχαίου ατυχήματος. Δραστηροποιούμαι σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.